Thursday, June 18, 2009

Turun 3kg

erm.hari ini aku rasa mcm nak demam balik.tapi pagi2 lagi aku da bancuh 2 sachet kopi radix.cuaca pun agak ok hari ini.aku bukak semua tirai2 langsir dan tingkap di beranda bagi udara luar masuk.kasi laluan sikit pada laluan peredaran udara tu.

skang ni aku baru naik dari makan tengah hari kat kedai bawah.ondeway balik ke rumah td aku singgah jap ke farmasi beli kapas dan sedikit alkohol.petang ni aku minta teman serumahku bekamkan badan aku.nak bagi keluar semua racun2 yg ada dlm badan ni.masa kat farmasi tadi ada penimbang berat badan.aku pun cubalah menimbang berat badan aku.alangkah terkejutnya dlm masa 4 hari je berat badan aku menurun dari 60kg ke 57kg.badan aku ni da la kurus.kalau turun berat badan bermakna lagi bertambah kurus la.

haa..ini juga dapat membuktikan bahawa dengan mengamalkan kopi radix sahaja dapat turunkan berat badan.sebabnya kopi radix dapat memberikan tenaga walaupun xmakan.kopi radix juga dapat melengahkan masa makan.contohnya kalau kita biasa makan kul 12,tapi cuba pada masa tu kita minum dulu kopi radix.insyaallah masa makan tu akan berubah jadi kul 2 or 3.mungkin juga nafsu nak makan tu da kurang.so,sikit je la kita makan.

No comments:

Post a Comment